فوت ۳ نفر از اعضای یک خانواده بر اثر مسمومیت با گازمونواکسیدکربن

صدا و سیما شنبه 12 اردیبهشت 1405 - 09:32
سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران از جان باختن ۳ نفر از اعضای یک خانواده بر اثر مسمومیت با گازمونواکسیدکربن خبر داد.

فوت 3 نفر از اعضای یک خانواده بر اثر مسمومیت با گازمونواکسیدکربن
به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، ملکی گفت: ساعت ۱۲:۳۰ دقیقه ظهر امروز سوم آذر، یک مورد مسمومیت با گازمونواکسیدکربن در ساختمان مسکونی در محله تهران پارس خیابان احسان به سامانه آتش نشانی اعلام شد و بلافاصله یک ایستگاه آتش نشانی با تجهیزات کامل تنفسی به محل حادثه اعزام شد.
وی افزود: آتشنشانان به فاصله سه دقیقه به محل حادثه رسیدند و مشاهده کردند در طبقه همکف یک ساختمان چهار طبقه سه نفر از اعضای یک خانواده، مادر ۳۱ ساله، دختر ۹ ساله و پسر ۶ ساله به صورت بی حال و بدون علائم حیاتی، و با تایید عوامل اورژانس جان خود را از دست داده اند.
سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران گفت: پیش از رسیدن آتشنشانان پدر خانواده به همراه یکی از همسایگان به منزل ورود کرده و مشاهده کردند بخاری و آبگرمکن این منزل مسکونی ۵۵ متری روشن بوده و همه شعله‌های اجاق گاز برای گرم شدن منزل باز بوده است که اقدام به باز کردن همه درب‌ها و پنجره‌ها کرده اند.
ملکی افزود: علت دقیق فوت اعضای این خانواده پس از معاینات کامل، توسط پزشکی قانونی اعلام خواهد شد.

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.