سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از برخورد سواری پراید به نیوجرسی (جدول) میانی آزادراه تهران - قم خبر داد و گفت: در این حادثه سه نفر جان باختند.
سید جلال ملکی در گفتگو با خبرنگار
خبرگزاری صدا و سیما گفت: در ساعت ۵:۴۷ صبح امروز یک مورد تصادف در مسیر جنوب به شمال آزاد راه تهران - قم به سامانه ۱۲۵ آتش نشانی اعلام شد و ماموران ایستگاه شماره ۵۰ به محل حادثه اعزام شدند.
وی افزود: در این حادثه یک دستگاه خودرو پراید با سه سرنشین (دو آقا و یک خانم) به دلیل نا مشخص از مسیر اصلی منحرف و پس از برخورد با جدول های میانی بزرگراه، واژگون و در نهایت شعله ور شد و هر سه سرنشین در خودرو محبوس شدند.
ملکی گفت: با تلاش آتش نشانان آتش مهار شد و افراد محبوس شده در داخل خودرو خارج شدند که به تائید عوامل اورژانس هر سه نفر جان خود را از دست دادند.
سخنگوی سازمان آتش نشانی افزود: در ساعت ۶:۳۶ عملیات به پایان رسید، خودرو به محل امن حاشیه بزرگراه منتقل و محل تحویل عوامل پلیس راهور شد.
ملکی با بیان اینکه بر اساس آمار اعلام شده، مسافتهای ۳۰ کیلومتری ورودی شهرها و ساعات آغازین روز بیشترین آمار تصادفات را به خود اختصاص میدهد، به رانندگان توصیه کرد: در زمان خستگی، خودرو خود را متوقف و تا زمان رسیدن به مقصد با رعایت قوانین رانندگی کنید.
منبع خبر "
صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد.
(ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.