بیمارستان ۳۱۳ تختخوابی امام خمینی شهریار، پس از ۳۴ سال انتظار مردم این شهرستان محروم، در روز ولادت حضرت زینب، سلام الله علیها و روز پرستار، با حضور رئیس جمهور افتتاح شد.
به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، آقای رئیسی، امروز یکشنبه با سفر به شهرستان شهریار، بیمارستان ۳۱۳ تختخوابی امام خمینی در این شهرستان را که تکمیل آن به عنوان یک طرح نیمه تمام، جزو دستورها و مصوبات سفر سال گذشته رئیس جمهور به شهریار بود، افتتاح کرد.

عملیات ساخت بیمارستان امام خمینی در شهرستان محروم شهریار از ۳۴ سال قبل آغاز شده و این عملیات و تجهیز بیمارستان تا سال گذشته به پیشرفت ۷۶ درصدی رسیده بود.
آقای رئیسی، پس از سفر اردیبهشت سال ۱۴۰۱ به شهرستان شهریار و بازدید از این طرح، دستور داد که مشکلات اداری و مالی تکمیل آن در کوتاهترین زمان رفع شود که پیرو این دستور، ابتدا رفع اختلافات هیئت مدیره بیمارستان و سپس تأمین منابع مالی لازم در دستور کار قرار گرفت تا این طرح عمرانی و خدماتی، سریعتر تکمیل شود.
بیمارستان امام خمینی، دارای ۱۸ بخش بیمارستانی است و در مجموع ۳۱۳ تخت در بخشهای اورژانس، زنان و زایمان، اطفال، جراحی، NICU، ICU، CCU، PICU، دیالیز، اتاقهای عمل و بخشهای داخلی دارد.
این بیمارستان که ساخت آن در مجموع ۸۷۰ میلیارد تومان هزینه داشته، از ابتدای آبان، آغاز به پذیرش بیمار و انجام اعمال جراحی کرده است و در ماههای آینده، مرکز جامع سرطان آن نیز با پیشرفتهترین تجهیزات تشخیصی و درمانی، راهاندازی خواهد شد.
آقای رئیسی، پس از افتتاح بیمارستان امام خمینی شهریار، از بخشهای مختلف آن بازدید کرد و با توضیح دستاندرکاران، از روند فعالیتهای آن مطلع شد.
منبع خبر "
صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد.
(ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.