افتتاح بیمارستان امام خمینی شهریار، پس از ۳۴ سال انتظار

صدا و سیما شنبه 12 اردیبهشت 1405 - 09:27
بیمارستان ۳۱۳ تختخوابی امام خمینی شهریار، پس از ۳۴ سال انتظار مردم این شهرستان محروم، در روز ولادت حضرت زینب، سلام‌ الله علیها و روز پرستار، با حضور رئیس‌ جمهور افتتاح شد.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، آقای رئیسی، امروز یکشنبه با سفر به شهرستان شهریار، بیمارستان ۳۱۳ تختخوابی امام خمینی در این شهرستان را که تکمیل آن به‌ عنوان یک طرح نیمه‌ تمام، جزو دستورها و مصوبات سفر سال گذشته رئیس جمهور به شهریار بود، افتتاح کرد.

افتتاح بیمارستان امام خمینی شهریار، پس از ۳۴ سال انتظار

عملیات ساخت بیمارستان امام خمینی در شهرستان محروم شهریار از ۳۴ سال قبل آغاز شده و این عملیات و تجهیز بیمارستان تا سال گذشته به پیشرفت ۷۶ درصدی رسیده بود.
 
آقای رئیسی، پس از سفر اردیبهشت سال ۱۴۰۱ به شهرستان شهریار و بازدید از این طرح، دستور داد که مشکلات اداری و مالی تکمیل آن در کوتاه‌ترین زمان رفع شود که پیرو این دستور، ابتدا رفع اختلافات هیئت مدیره بیمارستان و سپس تأمین منابع مالی لازم در دستور کار قرار گرفت تا این طرح عمرانی و خدماتی، سریع‌تر تکمیل شود.
 
بیمارستان امام خمینی، دارای ۱۸ بخش بیمارستانی است و در مجموع ۳۱۳ تخت در بخش‌های اورژانس، زنان و زایمان، اطفال، جراحی، NICU، ICU، CCU، PICU، دیالیز، اتاق‌های عمل و بخش‌های داخلی دارد.
 
این بیمارستان که ساخت آن در مجموع ۸۷۰ میلیارد تومان هزینه داشته، از ابتدای آبان، آغاز به پذیرش بیمار و انجام اعمال جراحی کرده است و در ماه‌های آینده، مرکز جامع سرطان آن نیز با پیشرفته‌ترین تجهیزات تشخیصی و درمانی، راه‌اندازی خواهد شد.
 
آقای رئیسی، پس از افتتاح بیمارستان امام خمینی شهریار، از بخش‌های مختلف آن بازدید کرد و با توضیح دست‌اندرکاران، از روند فعالیت‌های آن مطلع شد.
 

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.