آماده‌باش مدیریت بحران برای آلودگی هوا در تهران به مدت ۳ روز

صدا و سیما شنبه 12 اردیبهشت 1405 - 09:23
مدیرکل مدیریت بحران استان تهران گفت: مدیریت بحران به علت آلودگی هوا در استان تهران به حالت آماده باش کامل درآمده و هماهنگی‌های لازم برای استقرار اورژانس و آماده‌باش به مراکز درمانی نیز انجام شده است.

آماده‌باش مدیریت بحران برای آلودگی هوا در تهران به مدت ۳ روز

به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، حامد یزدی مهر گفت: سازمان هواشناسی برای استان تهران تداوم پایداری جو و انباشت آلاینده‌ها از عصر امروز (۲۳ آبان) تا پنجشنبه (۲۵ آبان) پیش بینی کرده است.

­مدیرکل مدیریت بحران استان تهران افزود: بیشترین تأثیر آلودگی هوای پیش‌بینی شده در نیمه جنوبی و مناطق مرکزی استان به ویژه تهران، ری، ورامین، اسلامشهر، بهارستان، پاکدشت، پیشوا، قدس، شهریار، رباط کریم، قرچک و ملارد است.

یزدی مهر گفت: در برخی ساعت‌ها کاهش کیفیت هوا در برخی مناطق در حد ناسالم برای تمام گروه‌ها پیش‌بینی شده است، زمانی که شاخص آلاینده‌ها به مرز هشدار می‌رسد قرار گرفتن در هوای آلوده برای تمامی گروه‌های سنی و افراد خطرناک است.

­مدیرکل مدیریت بحران استان تهران توصیه کرد مادران باردار، سالمندان، بیماران با مشکلات تنفسی، ریوی در معرض هوای آلوده قرار نگیرند و ورزشکاران از انجام فعالیت شدید ورزشی خودداری کنند، همچنین کسانی که باید در محیط بیرون تردد داشته باشند، از ماسک استفاده کنند.

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.