افزوده شدن ۴ دستگاه اتوبوس آمبولانس با قابلیت‌های پیشرفته به ناوگان اورژانس تهران

صدا و سیما شنبه 12 اردیبهشت 1405 - 09:00
رئیس اورژانس شمال استان تهران از افزوده شدن ۴ دستگاه اتوبوس آمبولانس با قابلیت‌های ویژه به ناوگان اورژانس تهران خبر داد.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مهدی آقاجانی نیا ، رئیس اورژانس شمال استان تهران، با بیان اینکه یکی از این اتوبوس آمبولانس‌ها به اورژانس شمال استان تهران اختصاص داده شده است گفت: در داخل این اتوبوس آمبولانس‌ها که میتواند ۸ مصدوم را به طور همزمان انتقال دهد یک دستگاه اکسیژن ساز تعبیه شده است که قابلیت اکسیژن رسانی به بیماران قلبی و ریوی را دارد.
وی افزود: همچنین تجهیزات اکسیژن رسانی به صد مصدوم برای انتقال بیمار در مدت زمان طولانی در آن‌ها پیش بینی شده است که در مواقع بحران مورد استفاده قرار می‌گیرد به گونه‌ای که با اتمام کپسول‌های اکسیژن، این اتوبوس آمبولانس‌ها قابلیت تولید اکسیژن داشته و برای احیای بیماران قلبی و ریوی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

 

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.