سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدماتی ایمنی شهر تهران از مرگ یک جوان ۲۰ ساله در اثر مسمومیت با گاز مونوکسید کربن خبر داد.

به گزارش خبرنگار
خبرگزاری صدا و سیما، ساعت ۸:۴۵ صبح امروز یک مورد حادثه گاز گرفتگی در خیابان هنگام به سامانه ۱۲۵ اعلام میشود که بلافاصله یک ایستگاه به محل اعزام شدند.
وی افزود: یک مورد حادثه گازگرفتگی در ساعت ۸:۴۵ در کارگاهی در خیابان ایران مهر به سازمان آتشنشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران اعلام شد.
ملکی گفت: یک ایستگاه به محل حادثه اعزام و مشاهده کردند؛ داخل یک کارگاه رنگرزی مبل و صندلی به وسعت ۸۰ متر، جوان ۲۰ ساله دچار گازگرفتگی شده است.
سخنگوی سازمان آتشنشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران گفت: به تأیید عوامل اورژانس جوان جان خود را از دست داده بود.
وی افزود: تمام دربها، پنجرهها و راههای ورودی هوا بسته و از یک اجاق خوراکپزی برای گرمای بیشتر استفاده شده که باعث انتشار گاز و مسمومیت فرد شده بود.
ملکی توصیه کرد: با توجه به اینکه در فصل پاییز و شروع سرما هستیم، لذا افراد باید از وسایل گرمایشی استاندارد و مناسب استفاده کنند تا شاهد بروز حوادث ناگوار نباشیم.
منبع خبر "
صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد.
(ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.