فوت جوان ۲۰ ساله بر اثر مسمومیت با گاز مونوکسیدکربن

صدا و سیما شنبه 12 اردیبهشت 1405 - 08:55
سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدماتی ایمنی شهر تهران از مرگ یک جوان ۲۰ ساله در اثر مسمومیت با گاز مونوکسید کربن خبر داد.
فوت جوان ۲۰ ساله بر اثر مسمومیت با گاز مونوکسیدکربنبه گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، ساعت ۸:۴۵ صبح امروز یک مورد حادثه گاز گرفتگی در خیابان هنگام به سامانه ۱۲۵ اعلام می‌شود که بلافاصله یک ایستگاه به محل اعزام شدند. 
 
وی افزود: یک مورد حادثه گازگرفتگی در ساعت ۸:۴۵ در کارگاهی در خیابان ایران مهر به سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران اعلام شد.
 
ملکی گفت: یک ایستگاه به محل حادثه اعزام و مشاهده کردند؛ داخل یک کارگاه رنگ‌رزی مبل و صندلی به وسعت ۸۰ متر، جوان ۲۰ ساله دچار گازگرفتگی شده است.
 
سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران گفت: به تأیید عوامل اورژانس جوان جان خود را از دست داده بود.
 
وی افزود: تمام درب‌ها، پنجره‌ها و راه‌های ورودی هوا بسته و از یک اجاق خوراک‌پزی برای گرمای بیشتر استفاده شده که باعث انتشار گاز و مسمومیت فرد شده بود.
 
ملکی توصیه کرد: با توجه به اینکه در فصل پاییز و شروع سرما هستیم، لذا افراد باید از وسایل گرمایشی استاندارد و مناسب استفاده کنند تا شاهد بروز حوادث ناگوار نباشیم.

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.