۳ مصدوم در آتش سوزی یک واحد مسکونی در خیابان ولیعصر

صدا و سیما شنبه 12 اردیبهشت 1405 - 08:43
سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران گفت: آتش سوزی دو واحد مسکونی در خیابان ولیعصر تهران با ۳ مصدوم مهار شد و مصدومان به مراکز درمانی منتقل شدند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، جلال ملکی گفت: ساعت ۱۶:۵۳ عصر امروز یک مورد آتش سوزی در یک واحد مسکونی در خیابان ولیعصر، بالاتر از میدان ونک، کوچه نگار به سازمان آتش نشانی اعلام می‌شود و بلافاصله ۳ ایستگاه آتش نشانی به همراه تجهیزات کامل به محل اعزام می‌شوند.

وی افزود: آتش نشانان در محل مشاهده می‌کنند بالکن دو واحد مسکونی در طبقه چهارم یک ساختمان ۴ طبقه دو واحدی شعله ور شده است، بلافاصله عملیات خود را آغاز می‌کنند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران گفت: آتش نشانان همزمان با خاموش کردن آتش دو آقا و یک خانمی که در یکی از واحد‌ها دچار مصدومیت و سوختگی شده بودند، از ساختمان خارج کرده و تحویل عوامل اورژانس دادند.

ملکی افزود: آتش سوزی در یکی از واحد‌ها به وسعت ۱۲۰ متر اتفاق افتاده و یکی از اتاق خواب‌ها به وسعت ۱۲ متر کاملا شعله ور بود و آتش به بالکن که مقابل اتاق خواب بود سرایت کرده و آنجا را هم شعله ور کرده بود.

وی گفت: علاوه بر سرایت دود آتش به بخش‌های دیگر واحد، آتش از طریق بالکن به بالکن واحد مجاور هم سرایت کرده بود و در حال گسترش به اطراف بود که آتش نشانان آتش را مهار کردند.

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.