اطلاعیه آموزش وپرورش در پی حضور اورژانس در نزدیکی یکی از مدارس شهر قدس  

الف شنبه 12 اردیبهشت 1405 - 08:33
آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران در پی انتشار تصاویری از حضور اورژانس در نزدیکی یکی از مدارس شهرستان‌ قدس اطلاعیه‌ای منتشر کرد.

به گزارش ایرنا از آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران، عصر امروز ۱۵ مهر ۱۴۰۲ در زنگ تفریح اول آموزشگاه دخترانه متوسطه اول فاطمه‌الزهرا (س) نوبت دوم آموزشگاه عاشورا شهرستان قدس، یکی از دانش‌آموزان احساس بدحالی می‌کند و به تبع آن با تحریک و شیطنت تعداد دیگری از هم‌کلاسی‌ها، موجب ایجاد فضای ملتهب در حیاط مدرسه می‌شود.

بر اساس گزارش‌های دریافتی حال عمومی دانش‌آموزان مساعد و روال عادی در مدرسه برقرار است.

در ادامه این اطلاعیه آمده است: هم‌وطنان در مقابل موج‌سواری‌های رسانه‌های معاند هوشیار هستند و اجازه نخواهند داد بداخلاقی رسانه‌ای با روش‌های نخ‌نمای ماه‌های گذشته، خللی در فرآیند تعلیم و تربیت کشور ایجاد کند.

 
 
 

منبع خبر "الف" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.