۱۲ مصدوم در واژگونی یک مینی بوس گردشگری

صدا و سیما شنبه 12 اردیبهشت 1405 - 08:14
سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران گفت: بر اثر واژگونی یک دستگاه مینی بوس در بزرگراه آیت الله سعیدی، ۱۲ نفر مصدوم شدند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، جلال ملکی گفت: یک مینی بوس گردشگری با ۲۰ سرنشین ساعت ۱۲ بامداد امروز به علت برخورد با گاردریل در بزرگراه آیت الله سعیدی به سمت شمال، نرسیده به پل بهاران واژگون شد.

­

وی افزود: قبل از رسیدن آتش نشانان تعدادی از سرنشینان از خودرو خارج شدند و تعدادی از سرنشینان هم که محبوس شده بودند، با تلاش آتش نشانان رهاسازی و مصدومان به عوامل اورژانس تحویل داده شدند.

­

رئیس سازمان اورژانس کشور گفت: به محض تماس با اورژانس، ۶ آمبولانس به محل حادثه اعزام شدند.

­

میعادفر افزود: در این حادثه ۱۲ نفر مصدوم شدند.

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.