۱۲ مصدوم در ریزش آوار در محله جوانمرد قصاب / حال ۳ تن وخیم است

الف شنبه 12 اردیبهشت 1405 - 07:50
رئیس اورژانس استان تهران از حادثه ریزش آوار در محله جوانمرد قصاب خبر داد که طی آن ۱۲ نفر مصدوم شدند.

به گزارش ایسنا، محمد اسماعیل توکلی در این باره گفت: صبح امروز در پی گزارش حادثه ریزش آوار در محله جوانمرد هشت دستگاه آمبولانس و یک دستگاه اتوبوس‌آمبولانس و یک دستگاه موتورلانس به محل حادثه اعزام شدند.

وی اضافه کرد که تا این لحظه ۱۲ مصدوم به مراکز درمانی انتقال یافتند که ۳ مصدوم حالشان‌ وخیم است.

به گزارش ایسنا، روز گذشته نیز حادثه ریزش ناگهانی چند ساختمان غیرمجاز در جریان فرآیند تخریب سبب مرگ چهار تن شامل دو تن از پرسنل انتظامی و مصدومیت ۱۱ تن از شهروندان شد. عملیات امداد و نجات همچنان در این محل ادامه دارد.

منبع خبر "الف" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.