انفجار گاز در مغازه آهنگری کرمانشاه یک مصدوم به جای گذاشت

خبرگزاری مهر دوشنبه 27 بهمن 1399 - 15:50
کرمانشاه - معاون عملیات آتش‌نشانی شهرداری کرمانشاه گفت: انفجار گاز در مغازه آهنگری کرمانشاه یک مصدوم به جای گذاشت.

سیروس نیک سیما ظهر امروز در گفتگو با خبرنگار مهر با حضور در محل وقوع انفجار و آتش‌سوزی یک واحد آهنگری در شهر کرمانشاه اظهار کرد: واحد آهنگری مذکور واقع در میدان نواب صفوی شهر کرمانشاه ساعاتی پیش به دلیل نشت گاز شهری منفجر شد.

وی افزود: پس از اطلاع به مرکز پیام آتش‌نشانی کرمانشاه بلافاصله چهار خودروی آتش‌نشانی به محل اعزام و نیروهای عملیاتی به سرعت آغاز به کار کردند.

معاون عملیات آتش‌نشانی شهرداری کرمانشاه با بیان اینکه پس از انفجار در مغازه آهنگری طاق طبقه دوم ریزش کرده است، تصریح کرد: طی این حادثه یک نفر زیر آوار محبوس شده که پس از امدادرسانی توسط گروه عملیاتی بلافاصله رهاسازی شد.

وی ادامه داد: فرد محبوس شده در زیر آوار از ناحیه صورت، کمر و پا دچار سوختگی و شکستگی شده که بلافاصله پس از رهاسازی از زیر آوار توسط اورژانس ۱۱۵ به بیمارستان منتقل شد.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.