مصدومیت ۱۸ تن درپی سقوط از پله برقی در ایستگاه مترو

الف شنبه 12 اردیبهشت 1405 - 07:34
سرپرست اورژانس تهران از مصدومیت ۱۸ تن درپی سقوط از پله برقی در ایستگاه متروی شهید بهشتی خبر داد.

محمد اسماعیل توکلی در گفت‌وگو با ایسنا، در این‌باره گفت: ساعتی پیش و درپی وقوع حادثه بر روی یکی از پله‌های برقی در ایستگاه متروی شهید بهشتی یک دستگاه اتوبوس آمبولانس، پنج دستگاه آمبولانس و سه دستگاه موتورلانس به محل اعزام شد.

وی با اشاره به حضور عوامل اورژانس در محل اظهارکرد:‌ با حضور عوامل اورژانس در محل مشاهده شد که بر اثر سقوط‌از پله برقی در این ایستگاه مترو ۱۸ نفر مصدوم شدند که از این تعداد ۹ ‌نفر به مراکز درمانی منتقل شده و ۹ تن دیگر نیز خدمات درمانی را در همان محل دریافت کردند. 

به گفته سرپرست اورژانس تهران علت وقوع این حادثه باید از سوی تیم‌های ایمنی و فنی شرکت مترو بررسی و اعلام شود.

منبع خبر "الف" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.