مجوز مجمع خیرین اورژانس کشور صادر شد

الف شنبه 12 اردیبهشت 1405 - 07:25
اولین نشست هم اندیشی مجمع خیرین اورژانس کشور برگزار شد.

 
به گزارش گروه سلامت خبرگزاری فارس، جعفر میعادفر هدف از برگزاری این همایش که با حضور بیش از صد تن از خیرین حوزه سلامت برگزار شد را رایزنی برای تشکیل مجمع خیرین اورژانس کشور عنوان کرد.

رییس سازمان اورژانس کشور ضمن قدردانی از همه خیرین بزرگواری که در این همایش حاضر شدند، نتایج حاصل از این نشست را بسیار خوب و مثبت ارزیابی کرد.

وی با اشاره به نقش ارزشمند خیرین در حوزه های مختلف هدف از تشکیل مجمع خیرین اورژانس کشور را ایجاد بستری برای جلب مشارکت نیکوکاران و خیراندیشان داخل و خارج کشور به منظور کمک به ارتقای خدمات اورژانس عنوان کرد.

میعادفر با اشاره به برخی کاستی های موجود از قبیل کمبود پایگاه، فرسودگی آمبولانسها و نیاز به تجهیزات به روز پزشکی اظهار امیدواری کرد تا اورژانس بتواند با بهره گیری از ظرفیت خیرین در جهت رفع نواقص موجود و خدمت رسانی هرچه بهتر و سریعتر به هموطنان گام بردارد.

وی همچنین با تقدیر از مساعدت وزارت کشور در زمینه صدور مجوز تشکیل مجمع خیرین سلامت اورژانس عنوان کرد انرژی صمیمی و حضور پرشور خیرین به حدی بود که معاون اجتماعی وزارت کشور در طول برگزاری مراسم مژده صدور مجوز این تشکل را به حاضرین اعلام کرد.

گفتنی است ولیی معاون مشارکتهای اجتماعی وزارت کشور که از حضار مراسم بود ضمن اعلام مژده صدور مجوز مجمع خیرین اورژانس اضافه کرد این مورد یک مورد اورژانسی و سریعترین فرایند صدور مجوز برای تشکل های مردمی در تاریخ بوده است.

منبع خبر "الف" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.