بالگرد اورژانس ناجی مادر بوشهری شد

الف شنبه 12 اردیبهشت 1405 - 03:01
رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی استان بوشهر از نجات دومین مادر باردار با بالگرد اورژانس ۱۱۵ در سال جاری خبر داد.

دکتر سید حسین موسوی سه‌شنبه ۵ اردیبهشت افزود: در آخرین روز از فروردین‌ماه سال ۱۴۰۲ بالگرد اورژانس برای نجات مادر باردار به پرواز در آمد.

وی با اشاره به اهمیت فرزند آوری و اهمیت مادران باردار خاطرنشان کرد: در این مأموریت با اعلام درخواست بالگرد بیمارستان خلیج‌فارس خارک و انجام هماهنگی‌های لازم، با سرعت بالگرد به پرواز درآمد.

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی استان بوشهر افزود: مورد مأموریت زائو بعد از زایمان به دلیل نیاز به اقدامات درمانی در مرکزی با امکانات بیشتر به بیمارستان شهدای خلیج‌فارس بوشهر، منتقل شد.

موسوی با اشاره حساسیت به دوره زمانی بلافاصله پس از تولد نوزاد و تا شش هفته بعد از تولد عنوان داشت: این دوران را به‌عنوان مهم‌ترین مرحله زندگی مادران و نوزادان است که درعین‌حال بسیار کم‌اهمیت فرض شده و نادیده انگاشته می‌شود؛ درحالی‌که بیشترین آمار مرگ‌ومیر مادران و نوزادان متعلق به این دوران است.

منبع خبر "الف" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.