طرح ترافیک از 8:30 تا 16 اجرا می شود / یک بار خروج رایگان است

رکنا چهارشنبه 18 تیر 1399 - 14:53
رکنا: با شیوع کرونا در اسفندماه طرح ترافیک برای مدتی اجرا نشد اما حالا دوباره این طرح به اجرا در آمده است.

مدیر روابط عمومى معاونت حمل‌و نقل ‌و ترافیک شهرداری تهران تاکید کرد در حال حاضر طرح‌های ترافیکی پایتخت از ساعت ۸:۳۰ تا ۱۶ اجرا می‌شود و در این میان، یک بار خروج از محدوده ى طرح ترافیک و طرح کنترل آلودگى هوا‌ از ساعت ١٤.٣٠ آزاد است.

به گزارش رکنا، على عالى تصریح کرد: به رقم انتشار اطلاعیه‌ هاى متعدد در خصوص نحوه ى اجراى طرح ترافیک و حتى اطلاع رسانى از طریق سایت " تهران من" همچنان شهروندان بسیارى در این خصوص اظهار بی اطلاعى میکنند از اینرو بار دیگر اعلام میکنیم از روز هفدهم خرداد ٩٩، طرح‌های ترافیکی ( طرح ترافیک و طرح کنترل آلودگى هوا ) در پایتخت از ساعت ۸:۳۰ تا ۱۶ برقرار است .

به گفته ى مدیر روابط عمومى معاونت حمل و نقل و ترافیک با توجه به تماس شماری از شهروندان گرامی، مجددا تاکید می‌شود؛ یکبار خروج از محدوده طرح ترافیک و طرح کنترل آلودگى هوا از ساعت ١٤.٣٠ رایگان خواهد بود.

عالى با بیان اینکه در روزهای پنج شنبه نیز صرفاً طرح کنترل آلودگی هوا و از ساعت ٨.٣٠ تا ١٣ اجرا می‌شود. تاکید کرد: تغییر ساعت اجراى محدوده طرح ترافیک و طرح کنترل آلودگى هوا صرف جهت رفاه حال شهروندان و کارمندان صورت گرفته است که ترددشان در محدوده هاى فوق مشمول عوارض نشود.

وی در پایان اظهار داشت: شهروندان محترم می‌توانند برای دریافت اخبار و اطلاعات بیشتر در خصوص طرح ترافیک به سامانه تهران من به نشانی my.tehran.ir مراجعه فرموده، یا با شماره ١٣٧ کد ٥ تماس بگیرند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

منبع خبر "رکنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.