مسمومیت‌های سریالی به مدارس مشگین‌شهر و گرمی رسید‌

الف جمعه 11 اردیبهشت 1405 - 14:15
مدیرکل امنیتی و انتظامی استانداری اردبیل گفت: مسمومیت‌های سریالی به مدارس مشگین‌شهر و گرمی رسید.

علی محبوبی پور در گفت‌وگو با تسنیم از اردبیل اظهار داشت: سریال مسمومیت‌ها پس از اردبیل و اصلاندوز به دو شهرستان گرمی و مشگین‌شهر نیز کشیده شد.

وی با بیان اینکه خوشبختانه حال تمامی دانش آموزان خوب است، گفت:دانش‌آموزان و کادر این مدرسه با استشمام بوی نامطبوع، احساس سوزش در گلو و سستی مواجه شدند که بلافاصله توسط عوامل اورژانس به مراکز درمانی انتقال یافتند.

مدیرکل امنیتی و انتظامی استانداری اردبیل ضمن دعوت اولیا به حفظ آرامش افزود: تقاضا داریم خانواده‌ها با حفظ آرامش اجازه دهند تا متولیان بررسی خود را انجام دهند تا در نهایت گزارشی برای مردم در این زمینه ارائه شود.

منبع خبر "الف" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.