بازهم تصادف با شتر جان یک هرمزگانی را گرفت

الف جمعه 11 اردیبهشت 1405 - 12:41
سانحه رانندگی با شتر های سرگردان شامگاه امشب در شرق شهرستان جاسک یک فوتی و یک زخمی برجای گذاشت.

به گزارش فارس از جاسک، سانحه رانندگی امشب در شرق شهرستان جاسک یک فوتی و یک زخمی برجای گذاشت که حال فرد زخمی شده بسیار وخیم است.

این حادثه در برخورد یک دستگاه تویوتا با شتر در حوالی روستای سیرومچ اتفاق افتاده است که منجر به فوت یکی دیگر از جوانان شهرستان جاسک شده است.

علی امامی دادستان شهرستان جاسک در گفتگو با خبرنگار فارس با اشاره به این حادثه اظهار کرد: این اولین حادثه منجر به فوت در برخورد با شتر برای شهروندان جاسکی نیست  و در چهارماه گذشته 10 تصادف منجر به فوت در این منطقه در تصادف با شتر رخ داده است.

دادستان جاسک افزود: طرح جمع آوری و یا ذبح شترهای سرگردان با استقبال مردم این شهرستان روبرو شده است که این طرح از روز پنجشنبه آتی با جدیت شروع خواهد شد.

امامی  گفت: در صورت شناسایی شترداران در حوادث منجر به فوت با آنها برخورد قاطع قانونی انجام خواهد شد.

منبع خبر "الف" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.