۲۰۰ دستگاه استارلینک به ایران فرستاده شد

گسترش نیوز جمعه 02 دی 1401 - 16:33
وال استریت ژورنال مدعی شد ۲۰۰دستگاه ماهواره استارلینک به ایران فرستاده شده است.

 روزنامه آمریکایی "وال استریت ژورنال" مدعی شده است که حدود ۲۰۰ دستگاه دریافت کننده اینترنت ماهواره‌ای استارلینک برای مقابله با محدودیت‌های اینترنتی به ایران فرستاده شده است. 

طبق این گزارش ۲۰۰ دستگاه استارلینک طی چند محموله توسط فعالان ایرانی-آمریکایی به داخل ایران به طور مخفیانه ارسال شده است. 

فعالان ایرانی-آمریکایی مقیم کالیفرنیا به این روزنامه گفتند برای گمراه کردن ماموران گمرک، تجهیزات استارلینک را گاهی در جعبه لوازم خانگی مثل مایکروویو قرار می‌دادند و از مسیرهای آبی خلیج‌فارس و یا مسیرهای زمینی از مرز عراق وارد ایران کردند.

 روزنامه آمریکایی "وال استریت ژورنال" مدعی شده است که حدود ۲۰۰ دستگاه دریافت کننده اینترنت ماهواره‌ای استارلینک برای مقابله با محدودیت‌های اینترنتی به ایران فرستاده شده است. 

طبق این گزارش ۲۰۰ دستگاه استارلینک طی چند محموله توسط فعالان ایرانی-آمریکایی به داخل ایران به طور مخفیانه ارسال شده است. 

فعالان ایرانی-آمریکایی مقیم کالیفرنیا به این روزنامه گفتند برای گمراه کردن ماموران گمرک، تجهیزات استارلینک را گاهی در جعبه لوازم خانگی مثل مایکروویو قرار می‌دادند و از مسیرهای آبی خلیج‌فارس و یا مسیرهای زمینی از مرز عراق وارد ایران کردند.

منبع خبر "گسترش نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.