رئیس جمهور وارد آلودگی هوا شود

گسترش نیوز سه شنبه 29 آذر 1401 - 22:53
عضو شورای شهر تهران گفت: باید قرارگاهی برای آلودگی هوا ایجاد شود و رئیس جمهور خود وارد عمل شود.

سوده نجفی عضو شورای شهر تهران در تذکر پیش از دستور یکصد و شانزدهمین جلسه شورای شهر تهران با اشاره به آلودگی هوا تهران گفت: طی ۱۰ روز گذشته آلودگی هوای تهران به بیشترین حد خود رسیده است و در موضوع آلودگی هوا شهرداری فقط در ماده ۱۰ مسؤول است و ۳۰ درصد بودجه امسال به موضوع حمل و نقل اختصاص یافته است.

وی ادامه داد: شهرداری سهم خود را پرداخت کرده است و از دولت می‌خواهیم کوتاهی نکند و سهم خود را پرداخت کند همه مردم می‌خواهند مشکل آلودگی هوا حل شود.

نجفی با بیان اینکه توسعه کمربند سبز تهران وظیفه شهرداری است گفت: سازمان دهیاری‌ها مکلف است ۲۰ درصد منابع به این کار اختصاص دهد اما این کار را انجام نداده است.

وی گفت: نمایندگان مجلس از وزرا درباره آلودگی هوا سوال نمی‌کنند آلودگی هوا در تهران نگران کننده است و روی سلامت مردم اثر گذار می‌گذارد زمانی که کرونا ایجاد شد قرارگاهی مخصوص ایجاد شد و باید قرارگاهی برای آلودگی هوا ایجاد شود و رئیس جمهور باید خود وارد عمل شود.

منبع خبر "گسترش نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.