مسمومیت الکلی در هند ده‌ها نفر را به کام مرگ فرستاد

الف پنج شنبه 10 اردیبهشت 1405 - 17:45
مقامات محلی هند مرگ ۳۷ نفر را به دلیل مصرف الکل تقلبی در ایالت "بیهار" واقع در شمال شرق این کشور تایید کردند.

به گزارش ایسنا، این درحالیست که رسانه‌های محلی تعداد تلفات را تا ۶۰ نفر نیز اعلام کرده‌اند.

ایالت بیهار از جمله مناطقی در هند است که مصرف الکل در آن ممنوع است و به همین دلیل تولید غیرقانونی نوشابه‌های الکلی در این ایالت رونق دارد.

این حادثه که با تاخیر گزارش شده روز پنجشنبه رخ داده و تاکنون کالبد شکافی ۲۲ جسد، مسمومیت الکلی را تایید کرده است.

به گفته بستگان قربانیان، این افراد از چند روستا در یک مراسم عروسی شرکت کرده بودند که با بروز علائم مسمومیت ابتدا دچار درد معده شدند و سپس بینایی خود را از دست دادند.

به گزارش یورونیوز، تاکنون بیش از ۱۰۰ نفر در این رابطه بازداشت شده‌اند.

منبع خبر "الف" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.