خبر خوش برای یحیی / ستاره پرسپولیس به دربی رسید

گسترش نیوز چهارشنبه 23 آذر 1401 - 06:03
هافبک سرخ پوشان مشکلی برای همراهی تیمش در دربی نخواهد داشت.

پرسپولیس روز گذشته آخرین تمرین خود قبل از بازی دوستانه برابر سپاهان را انجام داد تا عصر امروز به مصاف تیم اصفهانی برود. در آستانه این بازی سینا اسدبیگی با مشکل سرماخوردگی مواجه شد و همین موضوع باعث شد تا این بازیکن با صلاحدید کادر پزشکی اردوی سرخپوشان را ترک کرده و مراحل درمانش را پشت سر بگذارد.

هافبک پرسپولیسی ها که در این فصل عملکرد خوبی هم داشته ، امروز سرم زد و به استراحت پرداخت ولی مشکلی برای همراهی تیمش در بازی حساس هفته آینده مقابل استقلال نخواهد داشت. شاگردان گل محمدی بعد از انجام بازی دوستانه مقابل سپاهان ، فردا را به استراحت خواهند پرداخت و از روز پنجشنبه تمرینات خود را برای دربی از سر خواهند گرفت.

آنطور که شنیدیم اسدبیگی هم از پنجشنبه در تمرینات حاضر می شود و خیال گل محمدی هم از بابت این بازیکن و حضورش در دربی راحت خواهد بود.

منبع خبر "گسترش نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.