سیل در فیلیپین قربانی گرفت

الف پنج شنبه 10 اردیبهشت 1405 - 16:06
مقامات پلیس فیلیپین امروز (یکشنبه) اعلام کردند که شب گذشته هشت تن بر اثر وقوع سیل ناگهانی در این کشور جان خود را از دست دادند.

به گزارش ایسنا، این هشت تن در پی گرفتار شدن یک وسیله نقلیه در سیلابی که در استان "ریزالِ" فیلیپین رخ داده، کشته شدند.

به گفته یکی از مقامات پلیس محلی، حادثه حدود ساعت ۹ شب گذشته به وقت محلی اتفاق افتاده است. همچنین این وسیله نقلیه حامل ۲۵ مسافر و در حال عبور از پل رودخانه ای بوده که دچار سانحه شده است.

بر اساس گزارش ها، این وسیله نقلیه وسط رودخانه گرفتار شده و سیل آن را برده است.

در بین قربانیان یک کودک پنج ساله و شش مسافر بالای ۶۰ سال بوده و یک تن دیگر نیز زخمی شده است.

وسیله نقلیه‌ای که دچار سانحه شده، یک جیپنی بوده است. جیپنی‌های مسافربری محبوب ترین وسیله حمل و نقل عمومی در فیلیپین هستند. این وسایل نقلیه از زمان جنگ جهانی دوم در خیابان های فیلیپین تردد می کنند.

به گزارش خبرگزاری شینهوا، بسیاری از تصادفات در فیلیپین ناشی از این وسایل نقلیه ضعیف است که از قطعات خودروهای دست دوم ساخته شده‌اند.

منبع خبر "الف" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.