اقدام تلخ یک دانشجو در دانشگاه علامه طباطبائی

الف پنج شنبه 10 اردیبهشت 1405 - 15:40
یکی از دانشجویان پسر مقطع کارشناسی دانشگاه علامه طباطبائی که ساکن در خوابگاه های این دانشگاه بود در پی اقدامی خودآسیب رسان درگذشت.

به گزارش  فارس به نقل از روابط عمومی دانشگاه علامه طباطبائی، یکی از دانشجویان پسر مقطع کارشناسی این دانشگاه که ساکن در خوابگاه های این دانشگاه بود در یک اقدام خودآسیب رسان درگذشت.

این دانشجو که از سال ۱۳۹۷ تحت مراقبت و درمان مرکز مشاوره دانشگاه بود متاسفانه علی رغم تمام مراقبت‌ها و پیگیری‌های صورت گرفته توسط متخصصان مربوطه در نهایت طی اقدامی خودآسیب رسان از دنیا رفت.

عبدالله معتمدی،‌ رئیس دانشگاه علامه طباطبائی، کمیته‌ای را مامور پیگیری و تحقیق درباره جزئیات این حادثه تلخ کرده است.

دانشگاه علامه طباطبائی درگذشت این دانشجو را (که به منظور حفظ حرمت متوفی و خانواده محترم وی از ارائه مشخصات آن مرحوم امتناع می شود) به خانواده وی، دوستان و دانشگاهیان این دانشگاه تسلیت عرض می کند.

منبع خبر "الف" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.