دربی پیش‌رو بدون تماشاگر خواهد بود؟

گسترش نیوز جمعه 11 آذر 1401 - 16:20
تیم‌های استقلال و پرسپولیس ۲۹ آذر ماه در ورزشگاه آزادی به مصاف هم خواهند رفت تا نود و نهمین دربی پایتخت برگزار شود.

در همین رابطه علی فتح الله زاده مدیرعامل استقلال قصد دارد تا برای حضور تماشاگران در این بازی راهکاری ارائه دهد.

او امروز در یک برنامه تلویزیونی در این خصوص اظهار داشت: فردا می‌خواهم به سازمان لیگ نامه بدهم که موافقت کنند تماشاگر بیاید. بازی بدون تماشاگر لذت ندارد. امکان دارد این اتفاق بیفتد. دوستان کمک می‌کنند.

 باید دید سازمان لیگ با درخواست مدیرعامل استقلال برای با تماشاگر برگزار شدن دربی ۹۹ موافقت خواهد کرد یا این بازی بدون تماشاگر برگزار می‌شود.

 

منبع خبر "گسترش نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.