گاز این مشترکان رایگان شد

گسترش نیوز دوشنبه 23 آبان 1401 - 14:55
سرپرست مدیریت هماهنگی امور گازرسانی شرکت ملی گاز با اشاره به رایگان شدن گازبهای تعدادی از مشترکان خانگی گفت: مشترکانی که شامل گازبهای رایگان شدند و در سه پله نخست قرار دارند، حدود یک میلیون و ۱۱۹ هزار مشترک هستند.

مسلم رحمانی سرپرست مدیریت هماهنگی امور گازرسانی شرکت ملی گاز، با اشاره به رایگان شدن گازبهای تعدادی از مشترکان خانگی گفت: مشترکانی که شامل گازبهای رایگان شدند و در سه پله نخست قرار دارند، حدود یک میلیون و ۱۱۹ هزار مشترک هستند.

وی اظهار داشت: از این تعداد ۸۷۳ هزار مشترک مربوط به کمیته امداد امام خمینی (ره) و ۲۴۶ هزار مشترک هم مربوط به سازمان بهزیستی است.

 

مسلم رحمانی سرپرست مدیریت هماهنگی امور گازرسانی شرکت ملی گاز، با اشاره به رایگان شدن گازبهای تعدادی از مشترکان خانگی گفت: مشترکانی که شامل گازبهای رایگان شدند و در سه پله نخست قرار دارند، حدود یک میلیون و ۱۱۹ هزار مشترک هستند.

وی اظهار داشت: از این تعداد ۸۷۳ هزار مشترک مربوط به کمیته امداد امام خمینی (ره) و ۲۴۶ هزار مشترک هم مربوط به سازمان بهزیستی است.

 

منبع خبر "گسترش نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.