درخواست مهم یک بازنشسته از وزیر کار

گسترش نیوز دوشنبه 23 آبان 1401 - 11:50
یک بازنشسته فرهنگی در نامه‌ای به وزیر کار خواستار پرداخت معوقات فرهنگیان بازنشسته شد.

در نامه اورنگ نیا (بازنشسته آموزش و پرورش) آمده است: ما بازنشستگان قبل از ۹۶ هم از اول مهر ۹۹ (بیش از ۲ سال است) مطالبه ۶ ماه تفاوت یک گروه را داریم که اکنون بعد از ۲ سال ارزش ریالی‌اش را ازدست داده است و چرایی عدم پرداخت آن جای سئوال دارد. حال از جنابعالی بعنوان بالاترین مقام وزارت می‌پرسیم راستی از مطالبات ۶ ماهه گروه بازنشستگان قبل از ۹۶ و دیگر مطالبات بازنشستگان بهداشت و درمان و...... چه خبر.

در ادامه این نامه آمده است: اگر اقدامی برای تامین اعتبار صورت گرفته چرا از سوی مسئولان و کارشناسان آن وزارتخانه و صندوق بازنشستگی تاکنون گزارشی ارائه نشده است؟

این بازنشسته از وزیر کار خواسته است زمان دقیق پرداخت مطالبات مشخص شود.

 

در نامه اورنگ نیا (بازنشسته آموزش و پرورش) آمده است: ما بازنشستگان قبل از ۹۶ هم از اول مهر ۹۹ (بیش از ۲ سال است) مطالبه ۶ ماه تفاوت یک گروه را داریم که اکنون بعد از ۲ سال ارزش ریالی‌اش را ازدست داده است و چرایی عدم پرداخت آن جای سئوال دارد. حال از جنابعالی بعنوان بالاترین مقام وزارت می‌پرسیم راستی از مطالبات ۶ ماهه گروه بازنشستگان قبل از ۹۶ و دیگر مطالبات بازنشستگان بهداشت و درمان و...... چه خبر.

در ادامه این نامه آمده است: اگر اقدامی برای تامین اعتبار صورت گرفته چرا از سوی مسئولان و کارشناسان آن وزارتخانه و صندوق بازنشستگی تاکنون گزارشی ارائه نشده است؟

این بازنشسته از وزیر کار خواسته است زمان دقیق پرداخت مطالبات مشخص شود.

 

منبع خبر "گسترش نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.