شیده لالمی، روزنامه‌نگار درگذشت

فرارو یکشنبه 28 دی 1399 - 17:08
شیده لالمی، روزنامه‌نگار و دبیر سرویس جامعه روزنامه همشهری درگذشت.

فرارو- شیده لالمی روزنامه نگار امروز، کشنبه ۲۸ دی ماه درگذشت.

گفته می‌شود شیده لالمی (دبیر گروه جامعه همشهری) بر اثر گازگرفتگی جان خود را از دست داده است.

تحریریه روزنامه همشهری

نیلوفر قدیریـ مدیر مسئول روزنامه همشهری درباره درگذشت همکار این روزنامه گفت که هنوز جزئیات دقیقی از علت فوت این روزنامه نگار به آنها اعلام نشده است.

قدیری درباره شیده لالمی و سوابق کاری و حرفه ای او در روزنامه نگاری، یادآور شد: "شیده لالمی روزنامه نگار خوش ذوق در حوزه تخصصی اش بود که در این حوزه هم کسب دانش کرده بود و حدود یک سالی بود که دبیر گروه اجتماعی بود. در این یک سال جز سخت کوشی به ویژه در ارتباط با موضوع کرونا چیزی از او ندیدیم. صفحه ای با موضوع کرونا طراحی کرده بودیم که ایشان بنیان گذار این صفحه بودند و متاسفانه خیلی ناباورانه از بین ما رفتند."

مدیر مسوول روزنامه همشهری درباره علت فوت شیده لالمی که در برخی رسانه ها گازگرفتگی عنوان شده است، توضیح داد: «جزئیات علت فوت ایشان تاکنون از سوی دوستان نزدیکش مطرح شده است.»

لالمی دانشجوی دکتری ارتباطات و دبیر سابق ایرنا۲۴ بود. وی سابقه کار در خبرگزاری میراث را در کارنامه داشت و دبیر اجتماعی روزنامه همشهری بود.

گزارش های اجتماعی وی از معضلات شهری مانند گزارش گورخواب ها، محیط های شهری و تجاری، مشکلات و چالش های حوزه زنان در رسانه ها بازتاب یافت و مورد توجه قرار گرفت.

فرارو درگذشت این روزنامه‌نگار پیشکسوت را به خانواده، همکاران و جامعه روزنامه‌نگاری کشور تسلیت می‌گوید.

منبع خبر "فرارو" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.