سنجش نوآموزان بدو ورود به دبستان در ۲۵ پایگاه استان همدان

خبرگزاری مهر یکشنبه 15 تیر 1399 - 09:36
همدان - مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان گفت: سنجش نوآموزان بدو ورود به دبستان با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی در ۲۵ پایگاه استان همدان انجام می‌شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، محمد پورداود با اشاره به اهداف طرح سنجش نوآموزان بدو ورود به دبستان اظهار کرد: پیشگیری و تشخیص، شناسایی به موقع اختلالات احتمالی دانش آموزان و مداخلات به هنگام در سنین طلایی رشد از جمله اهداف این برنامه بزرگ است.

پورداود با بیان اینکه سال گذشته بیش از ۳۰ هزار نوآموز در استان همدان مورد ارزیابی قرار گرفتند، افزود: در سال جاری نیز پیش بینی ما همین تعداد است که ۷ هزار نفر آنها در طرح سنجش پیش دبستانی مورد ارزیابی قرار گرفته‌اند و ۲۳ هزار نفر هم در تابستان مورد ارزیابی قرار خواهند گرفت.

وی با اشاره به اینکه امسال به دلیل شیوع بیماری کرونا تعداد پایگاه‌های استان از ۲۰ به ۲۵ پایگاه افزایش یافته است، عنوان کرد: تعداد مراجعان پایگاه‌ها از ۴۶ نفر به ۲۰ نفر در هر پایگاه کاهش پیدا کرده است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان گفت: بیش از ۱۵۶ نفر از همکاران آموزش و پرورش در سطح استان مجری طرح سنجش هستند.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.