ابتلای یک پرستار آمریکایی به کرونا پس از تزریق واکسن فایزر

همشهری آنلاین چهارشنبه 10 دی 1399 - 16:09
یک پرستار بخش اورژانس در آمریکا پس از دریافت واکسن کووید۱۹ فایزر، به این بیماری مبتلا شد.

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از مهر، ای‌بی‌سی‌نیوز در این باره نوشت: یک پرستار بخش اورژانس در سن‌دیه‌گو آمریکا ۸ روز پس از دریافت واکسن کرونای شرکت فایزر، به این بیماری مبتلا شد.

این پرستار به نام متیو دبلیو در بخش اورژانس ۲ بیمارستان کار می کند. او روز ۱۸ دسامبر در صفحه فیس‌بوک خود  اعلام کرد که واکسن فایزر را دریافت کرده است. اما ۶ روز بعد و پس از یک شیفت کاری در بخش کووید۱۹ در شب کریسمس، این پرستار ۴۵ساله بیمار شد. و درنهایت تست کووید ۱۹و ی یک روز بعد از کریسمس مثبت شد.

البته به گفته برخی پزشکان احتمال دارد وی قبل از تزریق واکسن به بیماری مبتلا شده باشد.

منبع خبر "همشهری آنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.