شوک به جهان: مثبت شدن تست کرونا پس از زدن واکسن فایزر!

اقتصادنیوز چهارشنبه 10 دی 1399 - 12:51
یک پرستار آمریکایی پس از تزریق واکسن فایزر، به کرونا مبتلا شد.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از مهر، یک پرستار بخش اورژانس در سن دیه گو آمریکا ۸ روز پس از دریافت واکسن کووید ۱۹ شرکت فایزر، به این بیماری مبتلا شد.


بیشتر بخوانید؛

سیاهی روند مرگ و میر کرونا در ایران و جهان +اینفو


این پرستار به نام متیو دبلیو در بخش اورژانس ۲ بیمارستان کار می کند. او در پستی در فیس بوک در ۱۸ دسامبر اعلام کرد که واکسن فایزر را دریافت کرده است.

اما ۶ روز بعد و پس از یک شیفت کاری در بخش کووید ۱۹ در شب کریسمس، این پرستار ۴۵ ساله بیمار شد. در نهایت تست کووید ۱۹و ی یک روز بعد از کریسمس مثبت شد.

البته به گفته برخی پزشکان احتمال دارد وی قبل از تزریق واکسن به بیماری مبتلا شده باشد.

ابتلای یک پرستار آمریکایی به کرونا پس از تزریق واکسن فایزر!

منبع خبر "اقتصادنیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.