امروز علی شمس قمر قربانی ویزا شد فردا نوبت کیست؟

رکنا جمعه 05 دی 1399 - 17:31
رکنا: علی شمس قمر امسال با اینکه سهمیه مسترالمپیا را در دست داشت اما نتوانست ویزای امریکا را دریافت کند و از این دوره از مسابقات جا ماند و فدراسیون و سازمان ورزش هم هیچ حمایتی از وی نکردند.

به گزارش رکنا، یک ورزشکار درجه یک برای کشورش سالیان سال تلاش می‌کند و دسته آخر بدون حامی و پشتوانه از سوی فدراسیون بی جواب می ماند.

تا کی علی شمس قمرها که می‌توانند افتخار ایران باشند و راه را برای جوانان آینده این کشور باز کنند باید به در بسته بخورند و عدم حمایت از سوی فدراسیون و سازمان های مربوطه را به دوش بکشند.

انتخابات فدراسیون نزدیک است و امیدواریم شخصی که سکان را در دست می‌گیرد فکری به حال این حمایت نکردن ها و قربانی ویزا شدن ها بکند.

امیدواریم در آینده علی شمس قمر بتواند مزد تلاش هایی که کرده و زحماتی که کشیده را دریافت کند.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

منبع خبر "رکنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.