تخلفات دور کاری را چگونه گزارش دهیم؟

اقتصاد آنلاین دوشنبه 21 تیر 1400 - 11:04
معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری تهران نحوه گزارش تخلف دستگاه های اداری برای عدم اجرای مصوبه دورکاری کارمندان را تشریح کرد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایسنا، غلامرضا عباس پاشا ، درباره دستگاه های اجرایی که در شرایط قرمز کرونایی تهران مصوبه دورکاری کارمندان را رعایت نمی کنند و مرتکب تخلف می شوند، گفت: کارمندان این دستگاه ها می توانند این تخلفات را از طریق شماره ١١١ بازرسی گزارش کنند.

وی افزود: معاونین توسعه دستگاه های اجرایی مسئول حسن انجام کار در ارتباط با دورکاری کارمندان هستند و باید پاسخگو باشند ولی در صورت عدم رعایت، موضوع باید به تخلفات اداری گزارش شود.

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری تهران ادامه داد: شماره ١١١ بازرسی نیز آماده دریافت گزارشات تخلف است که پس از بازرسی میدانی و تایید تخلف، موضوع به وزیر مربوطه دستگاه متخلف در نامه ای برای اعمال قانون ارسال خواهد شد.

منبع خبر "اقتصاد آنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.