افراد ۶۵ سال به بالا که تاکنون واکسینه نشدهاند میتوانند سامانه ثبت نام واکسیناسیون ثبتنام کنند.
شریفی زارچی، رییس مرکز فناوری اطلاعات وزارت بهداشت گفت:سامانه ثبتنام واکسیناسیون به نشانی salamat.gov.ir برای متولدین ١٣٣۵ و قبل از آن باز شد.
وی افزود: افراد ۶۵ سال به بالا که تاکنون واکسینه نشدهاند میتوانند در این سامانه ثبتنام کنند. طی روزهای آینده زمان و محل تزریق واکسن پیامک خواهد شد.
رییس مرکز فناوری اطلاعات وزارت بهداشت خاطرنشان کرد:ثبتنام کنندگان باید حتما منتظر پیامک نوبت بمانند و مراجعه بدون نوبت به پایگاههای واکسیناسیون خودداری فرمایند.
منبع:
باشگاه خبرنگاران جوان
منبع خبر "
گسترش نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد.
(ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.