بازگشت گران‌ترین نیمکت‌نشین لیگ به پرسپولیس

گسترش نیوز شنبه 19 تیر 1400 - 08:58
دروازه بان کروات پرسپولیس گفت: به خاطر گل محمدی و هواداران تا ۳-۲ روز دیگر به ایران بر می‌گردم.
بازگشت گران‌ترین نیمکت‌نشین لیگ به پرسپولیس

بوژیدار رادوشوویچ، درباره تماس تلفنی با یحیی گل محمدی برای بازگشتش به کشورمان و حضور در تمرینات پرسپولیس اظهارکرد: بله با سرمربی تیم صحبت کردم. گل محمدی شب گذشته با من تماس گرفت و درباره بازگشت به پرسپولیس صحبت کرد.

 وی افزود: پس از این صحبت‌ها به گل محمدی گفتم به خاطر وی، تیم و هواداران به ایران باز می‌ گردم!
فکر میکنم نهایتا تا ۳-۲ روز دیگر به تهران می‌آیم و در تمرینات شرکت می‌کنم.

 

منبع: فارس

منبع خبر "گسترش نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.