آبادی، پزشک جدید تیم فوتبال استقلال از دو بازی قبل روی نیمکت نشسته است.
به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از خبرآنلاین، تیم استقلال پس از رفع برخی مشکلات درباره به کار گرفتن پزشک جدید برای تیم، در نهایت موفق شد از حضور یک پزشک دیگر روی نیمکت خوب بهره ببرد.
آبادی با مجوز در جمع آبی ها حاضر شده و کار درمان آبی ها را زیر نظرخواهد گرفت. او در دو بازی اخیر استقلالی ها کنار شاگردان مجیدی، حضور داشته است.
منبع خبر "
اقتصاد آنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد.
(ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.