هر گونه تبلیغ در فضای مجازی و غیر مجازی نیاز به اخذ مجوز از سازمان نظام پزشکی را دارد.
به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از صداوسیما، مشاور اجرایی معاونت انتظامی نظام پزشکی تهران گفت:
- هر گونه تبلیغ در فضای مجازی و غیر مجازی نیاز به اخذ مجوز از سازمان نظام پزشکی را دارد.
- به طور کلی گذاشتن تصویر ممنوع است و ما اصلا مجوز تصویر نمیدهیم.
- اگر بخواهیم برای فضای مجازی مجوز دهیم هم بسیار محدود است و پزشک فقط میتواند بدون گذاشتن تصویر کار خودش را معرفی کند.
- گذاشتن تصاویر صورت و بدن حتی با اجازه مریض به دلیل مسائل اجتماعی ممنوع است.
منبع خبر "
اقتصاد آنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد.
(ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.