دورکاری ۷۰درصدی کارکنان ادارات پایتخت

اقتصاد آنلاین جمعه 11 تیر 1400 - 19:31
غلامرضا عباس پاشا،معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار تهران اظهار کرد: طبق آخرین وضعیت اعلام شده از سوی ستاد مقابله با کرونا کشور استان تهران در وضعیت قرمز قرار گرفته و بر همین اساس ۷۰درصد از کارمندان ادارات و مراکز باید به صورت دورکاری به فعالیت بپردازند.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران، عباس پاشا از تغییر رنگ بندی کرونایی تهران به قرمز و دورکاری ۷۰ درصدی ادارات خبر داد.

غلامرضا عباس پاشا، معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار تهران اظهار کرد: طبق آخرین وضعیت اعلام شده از سوی ستاد مقابله با کرونا کشور استان تهران در وضعیت قرمز قرار گرفته و بر همین اساس ۷۰ درصد از کارمندان ادارات و مراکز باید به صورت دورکاری به فعالیت بپردازند.

وی ادامه داد: ۳۰ درصد دیگر نیرو‌ها نیز باید در محل کار خود حضور داشته باشند و به صورت حضوری فعالیت کنند. همچنین مشاغل ضروری نیز به صورت ۵۰ درصد باید فعالیت کنند، یعنی ۵۰ درصد به صورت حضوری فعالیت کنند و ۵۰ درصد دیگر نیز باید از دورکاری استفاده کنند.

عباس پاشا گفت: به دلیل هوشمند سازی که در وضعیت رنگ بندی شهر‌ها صورت گرفته به محض تغییر رنگ یک شهر، محدودیت‌ها و شرایط مصوب شده اعمال می‌شود که دورکاری هم از جمله آنهاست. این اتفاق باعث شده تا در صورت تغییر رنگ از سفید به زرد یا زرد به نارنجی و یا نارنجی به قرمز و بالعکس به صورت سیستماتیک شرایط تغییر کند و نیاز به ابلاغ نباشد.

فهرست شهرستان‌های استان تهران که از شنبه ۱۲ تیر ۱۴۰۰ در وضعیت قرمز قرار می‌گیرند، به این شرح است:

اسلامشهر، بهارستان، پاکدشت، پردیس، تهران، دماوند، ری، شمیرانات، فیروزکوه، قرچک، ورامین

منبع خبر "اقتصاد آنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.