به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران، فاطمه زرین آمیزی سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور درباره تعداد داوطلبان مبتلا به ویروس کرونا که امروز در کنکور شرکت کردند، بیان کرد: امروز در دو گروه علوم انسانی و ریاضی و فنی در مجموع ۳۳ داوطلب مبتلا به ویروس کرونا در جلسه آزمون شرکت کردند.
مدیر کل روابط عمومی سازمان سنجش ادامه داد: این داوطلبان در بیمارستان محل زندگی خود در جلسه کنکور شرکت کردند.
سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور گفت: در مجموع تاکنون ۴۶ داوطلب مبتلا به ویروس کرونا در کنکور سراسری ناپیوسته سال ۱۴۰۰ شرکت کرده اند و در پایتخت هم داوطلبان مبتلا به کرونا در بیمارستان طالقانی تهران آزمون میدهند.