علت تجمع سالمندان در مراکز واکسیناسیون چیست؟

اقتصاد آنلاین سه شنبه 08 تیر 1400 - 15:11
سخنگوی ستاد مقابله با کرونا درباره علت تجمع سالمندان در مراکز واکسیناسیون توضیح داد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از تسنیم، علیرضا رییسی، سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا  درباره علت شلوغی مراکز واکسیناسیون کرونا، با بیان این‌که شلوغی مراکز واکسیناسیون در سطح تهران رخ داد و سایر شهر‌ها چنین مشکلی ندارند اظهارداشت: ما افراد بالای ۷۰ سال را در اولویت واکسیناسیون قرار دادیم و در تهران ۸۵ درصد افراد بالای ۷۰ سال دوز اول واکسن کرونا را تزریق کرده‌اند.

وی ادامه داد: ما دوز دوم واکسن کرونا افراد بالای ۷۰ سال و دو زاول افراد بالای ۷۰ سال جامانده را به دانشگاه‌های علوم پزشکی توزیع کرده‌ایم.

رییسی درباره علت شلوغی مراکز واکسیناسیون کرونا در تهران تصریح کرد: در تهران ۷۵ مرکز تجمیعی و خودرویی داشتیم که به علت کمبود واکسنی که در یک هفته گذشته رخ داد برخی از این مراکز تعطیل شده بودند و پس از تامین واکسن نیز سریعا فعال نشدند. یک اشکال دیگر نیز این است که جمعیت تهران تحت پوشش سه دانشگاه است که این امر به دلیل پراکنده بودن مراکز تحت پوشش دانشگاه‌ها باعث تجمع مردم شده بود که این مشکل در حال رفع شدن است.

حجم ویدیو: 10.49M | مدت زمان ویدیو: 00:03:36

منبع خبر "اقتصاد آنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.