تحقیق و تفحص از شرکت ملی پالایش و پخش روی میز کمیسیون انرژی

اقتصاد آنلاین دوشنبه 31 خرداد 1400 - 19:26
سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی از بررسی و تصویب تحقیق و تفحص از شرکت ملی پالایش و پخش در کمیسیون متبوع خود خبر داد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایرنا، «مالک شریعتی» روز دوشنبه در توضیح نشست کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی به خبرنگاران گفت: در نشست امروز تقاضای تحقیق و تفحص از شرکت پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی با حضور مسوولان این حوزه در وزارت نفت بررسی شد.

سخنگوی کمیسیون انرژی افزود: پس از اظهارات نمایندگان وزارت نفت، کمیسیون به تقاضای تحقیق و تفحص رای مثبت داد و این تقاضا به هیات رئیسه مجلس ارسال می‌شود تا پس از تصویب در صحن علنی اعضای هیات تحقیق و تفحص انتخاب شوند.

وی ادامه داد: در جلسه امروز همچنین ایرادات شورای نگهبان درباره لایحه نحوه واگذاری اموال، تاسیسات، ماشین آلات و مالکیت مربوط به آب و فاضلاب مورد رسیدگی قرار گرفت و این ایرادات در کمیسیون اصلاح شد که طی گزارشی به صحن علنی مجلس ارجاع می شود.

شریعتی در ادامه دریافتی کارکنان عملیاتی صنعت نفت روی سکوهای نفتی و در شرایط کاری سخت را دستور کار بعدی کمیسیون ذکر کرد و گفت: این افراد گلایه داشتند که وزارت نفت به درستی هزینه‌های آنان را محاسبه و تامین نمی‌کند و مقرر شد تعدادی از اعضای کمیسیون این موضوع را به صورت خاص رسیدگی کنند.

سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: نباید در دریافتی کارکنان صنعت نفت تبعیض ایجاد کرد  به طوری که مدیران خوش‌نشین حقوق‌های بالا دریافت کنند و برخی دیگر از کارکنان صنعت با وجود شرایط کاری بسیار سخت حقوق خوبی دریافت نکنند. این موضوع نیز در جلسات آتی کمیسیون رسیدگی می‌شود.

منبع خبر "اقتصاد آنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.