این روزهای کرونایی در بین تمام از دست رفتگان، پرستاران و پزشکانی هم بودند که تا جان در بدن داشتند، در برابر این ویروس ایستادگی کردند و جنگیدند، جنگی که در بیمارستانها آغاز شد و پزشکانی که در نبرد برای حفظ جان دیگران، جان خودشان را از دست دادند. سپیدپوشانی که سالها درس خواندند و تلاشهای بیوقفه کردند، اما در آخر ویروس کرونا همچون دشمنی نامرئی آمد، ما را در سوگ آنها نشاند و عزادار کرد. آدمهایی که جدای از درد دوری شان، درد جبرانشان در مراکز درمانی و علمی کشور نیز کار بسیار سخت و زمانبری خواهد بود. برنامه بدون تعارف را امشب ۲۷ فروردین ماه میتوانید در خبر ۲۰:۳۰ مشاهده کنید.
به گزارش
گروه عکس خبرگزاری صداوسیما: شهید سلامت دکتر ابوالفضل محمد علیزاده جراح مغز و اعصاب بیمارستان ولیعصر و سجاد نیروی انتظامی در تاریخ سوم مهر ۱۳۹۹ به ویروس کرونا مبتلا شدند و متاسفانه در تاریخ ۱۱ مهر ۱۳۹۹ به شهادت رسیدند. دکتر سوسن عزیز محمدی رئیس بیمارستان هاجر نیروی زمینی ارتش، همسر شهید محمد علیزاده در گفتگو با بدون تعارف گفت : در ایام کرونا ایشان در درمانگاههای مغز و اعصاب بیمارستان ولیعصر و امام سجاد، بیماران را ویزیت میکردند و مشاوره های جراحی مغز و اعصاب ICU و اورژانس هر دو مرکز را پوشش میدادند و اگر مورد جراحی اورژانسی برای بیماران در رشته تخصصی شان تشخیص داده میشد به بهانه کرونا از انجام عمل شانه خالی نمیکردند.دکتر محمد علیزاده بعد از تشییع در تاریخ ۱۲ مهر ۱۳۹۹ در تهران، که مصادف بود با روز نیروی انتظامی در آذرشهر استان آذربایجان شرقی به خاک سپرده شد.روحشان شاد و یادشان گرامی باد .
منبع خبر "
صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد.
(ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.