جلسه خصوصی پیاتزا جواب نداد

ورزش سه جمعه 05 تیر 1405 - 11:50
روبرتو پیاتزا پیش از دیدار با آمریکا جلسه‌ای اختصاصی با عرشیا به‌نژاد برگزار کرد، اما پاسور جوان ایران همچنان نتوانسته به روزهای درخشان فصل گذشته بازگردد.

به گزارش "ورزش سه"، پیش از دیدار دیروز تیم‌های ملی والیبال ایران و آمریکا، روبرتو پیاتزا، سرمربی تیم ملی، جلسه‌ای دو نفره با عرشیا به‌نژاد، پاسور تیم، برگزار کرد تا به نوعی یک جلسه روان‌شناسی و انگیزشی برای او داشته باشد.

عرشیا به‌نژاد که از حمایت کامل روبرتو پیاتزا برخوردار است و سرمربی تیم ملی والیبال ایران او را یکی از بهترین پاسورهای لیگ ملت‌های والیبال می‌داند، در فصل جاری این رقابت‌ها هنوز نتوانسته عملکرد خوبی از خود به نمایش بگذارد.

او که سال گذشته فراتر از انتظار ظاهر شد و خیلی زود عنوان پاسور اول تیم ملی والیبال ایران را به دست آورد، همه را به داشتن یک پاسور شش‌دانگ در تیم ملی امیدوار کرده بود. اما به‌نژاد در شش بازی گذشته ایران در لیگ ملت‌های والیبال، تنها سایه‌ای از نسخه درخشان سال قبل خود بوده و تاکنون نتوانسته عملکردی چشمگیر از خود به جا بگذارد.

هواداران امیدوارند این بازیکن ۲۲ ساله والیبال ایران، دست‌کم در دیدار امروز برابر ژاپن روز متفاوتی را سپری کند تا پس از پنج سال، ایران موفق به شکست ژاپن شود. عرشیا به‌نژاد در حال حاضر در جایگاه نهم بهترین پاسورهای لیگ ملت‌های والیبال قرار دارد.

منبع خبر "ورزش سه" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.