انتقاد شدید ناگلزمن از شاگردانش بعد از باخت به اکوادور

فرارو جمعه 05 تیر 1405 - 04:30
سرمربی تیم ملی فوتبال آلمان از عملکرد بازیکنانش در دیدار با اکوادور انتقاد کرد.

یولیان ناگلسمان سرمربی تیم ملی فوتبال آلمان پس از شکست 2 بر یک شاگردانش مقابل اکوادور در آخرین دیدار مرحله گروهی جام جهانی 2026، از نمایش شاگردانش به‌شدت انتقاد کرد و گفت: خودمان حریف را به بازی برگرداندیم؛ چرا که فقط 7 دقیقه از حریف پیش افتادیم و در دقیقه 9 گل تساوی را دریافت کردیم.

او یکی از مهم‌ترین مشکلات تیمش را از دست دادن نظم پس از به ثمر رساندن گل نخست عنوان کرد و اظهار داشت: بعد از اینکه جلو افتادیم، بیش از حد بی‌نظم بازی کردیم. پس از یک شروع خوب، باید صبورتر باشیم و آرایش و جایگیری‌مان را بهتر حفظ کنیم.

این مربی 38 ساله همچنین به ضعف تیمش در حفظ توپ اشاره کرد و گفت: اگر تعداد از دست دادن توپ‌های‌مان از صفر به 10 برسد، دفاع کردن بسیار دشوار می‌شود. گاهی باید کمتر برای زدن گل بعدی عجله کنیم. باید یاد بگیریم که بعد از یک شروع خوب و پیش افتادن در نتیجه، با آرامش بیشتری بازی کنیم و به‌جای اینکه مدام جای بازیکنان تغییر کند، ساختار تیم را حفظ کنیم.

ناگلسمان بار دیگر از عملکرد تیمش انتقاد کرد و گفت: بیش از حد بی‌نظم بازی کردیم. فقط باید صبورتر باشیم و در جایگیری‌هایمان نظم بیشتری داشته باشیم.

 

منبع خبر "فرارو" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.