مدیر آکادمی در نقش جدید/ بالاخره نفتی‌ها صاحب سرمربی شدند!

ورزش سه پنج شنبه 04 تیر 1405 - 02:19
با حکم مدیرعامل باشگاه صنعت نفت آبادان، غلامرضا خلیفه به عنوان سرمربی این تیم انتخاب شد.

به گزارش‌”ورزش سه” پس از برکناری سیدسیروس پورموسوی از هدایت صنعت نفت آبادان، مدیران این باشگاه در نهایت غلامرضا خلیفه، مدیر آکادمی باشگاه، را با حفظ سمت به عنوان سرمربی موقت تیم انتخاب کردند.

بعد از جدایی پورموسوی، مدیران صنعت نفت در ابتدا قصد داشتند محمد نوری را به عنوان سرمربی موقت روی نیمکت این تیم بنشانند، اما نوری این مسئولیت را نپذیرفت تا در نهایت قرعه به نام غلامرضا خلیفه بیفتد و او هدایت موقت طلایی‌پوشان آبادانی را بر عهده بگیرد.

این تصمیم در شرایطی اتخاذ شده که طی روزهای اخیر فضای باشگاه صنعت نفت تحت تأثیر برکناری پورموسوی قرار داشته است. تعدادی از بازیکنان این تیم در اعتراض به این تصمیم، با انتشار استوری‌هایی در صفحات شخصی خود حمایتشان را از سرمربی سابق اعلام کردند و حتی در ادامه با عدم برگزاری در تمرینات، دست به اعتصاب زدند.

2486157

حالا باید دید با انتخاب غلامرضا خلیفه به عنوان سرمربی موقت، بازیکنان صنعت نفت حاضر به پایان دادن به اعتراضات خود و انجام تمرینات خواهند شد یا اینکه همچنان به موضع اعتراضی خود نسبت به تصمیم مدیران باشگاه ادامه می‌دهند؛ موضوعی که می‌تواند در آستانه پایان فصل، شرایط این تیم را بیش از پیش تحت تأثیر قرار دهد.

منبع خبر "ورزش سه" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.