طلسم آرژانتین در لیگ ملت‌ها شکست

ورزش سه چهارشنبه 03 تیر 1405 - 20:30
تیم ملی والیبال آرژانتین پس از چهار هفته انتظار، سرانجام نخستین پیروزی خود در لیگ ملت‌های ۲۰۲۶ را با عبور از سد آلمان در یک نبرد پنج‌سته به دست آورد.

به گزارش "ورزش سه"، در ادامه رقابت‌های روز نخست هفته دوم لیگ ملت‌های والیبال مردان، تیم ملی والیبال آرژانتین در دیداری پرهیجان و نفس‌گیر موفق شد با نتیجه ۳ بر ۲ از سد تیم ملی والیبال آلمان عبور کند و نخستین برد خود در این دوره از مسابقات را جشن بگیرد.

در این مسابقه، آرژانتینی‌ها ست‌های اول، سوم و پنجم را به ترتیب با نتایج ۲۵ بر ۲۱، ۲۵ بر ۱۵ و ۱۵ بر ۱۳ به سود خود به پایان رساندند. در مقابل، آلمانی‌ها نیز ست‌های دوم و چهارم را با نتایج مشابه ۲۵ بر ۱۵ و ۲۵ بر ۱۸ از آن خود کردند تا سرنوشت بازی به ست سرنوشت‌ساز کشیده شود.

در نهایت این شاگردان آرژانتین بودند که در لحظات حساس عملکرد بهتری از خود نشان دادند و توانستند نخستین پیروزی فصل خود را ثبت کنند؛ بردی که می‌تواند نقطه شروعی برای خروج این تیم از بحران نتایج هفته نخست باشد.

در ترکیب آرژانتین، ویسنتین با ۱۹ امتیاز و گومز با ۱۷ امتیاز، امتیازآورترین بازیکنان تیمشان بودند. در سوی مقابل، روهرز با ۲۱ امتیاز و یان بومه با ۱۷ پوئن، بهترین عملکرد را برای آلمان به ثبت رساندند.

آرژانتین با این پیروزی ۵.۹۳ امتیاز رنکینگی نیز به دست آورد و توانست تا حدی از انتهای جدول فاصله بگیرد؛ بردی که می‌تواند روحیه تازه‌ای به این تیم برای ادامه مسیر در لیگ ملت‌ها ببخشد.

منبع خبر "ورزش سه" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.