"حسن عباس زاده" مدیرعامل شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس شد

پارسینه چهارشنبه 03 تیر 1405 - 17:31
با رأی هیئت مدیره شرکت ملی صنایع پتروشیمی خلیج فارس، "حسن عباس زاده" مدیرعامل شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس شد.

با رأی هیئت مدیره شرکت ملی صنایع پتروشیمی خلیج فارس، "حسن عباس زاده" مدیرعامل شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس شد

به گزارش  پارسینه به نقل از خبرگزاری تسنیم، اعضای هیئت مدیره شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس به اتفاق آرا در روز سه شنبه (2 تیرماه) حسن عباس زاده را به عنوان مدیرعامل این شرکت انتخاب و از زحمات محمد شریعتمداری قدردانی کردند.

حسن عباس زاده، پیش از این معاون وزیر نفت و مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی ایران بود.

منبع خبر "پارسینه" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.