فارس: ملیپوشان پس از تساوی مبل بلژیک پیام ویژه به مردم جهان ارسال کردند.

ملیپوشان ایران پس از تساوی بدون گل در دومین دیدار از مرحله گروهی جام جهانی پیام خاصی برای ایرانیان و مردم سراسر جهان ارسال کردند.
ملیپوشان که با نشان #١۶٨ و به یاد شهدای میناب به لسآنجلس رفتند، پس از بازی با بلژیک پیامی را به مردم این شهر و جهان نوشتند:
از ایران باستانِ چندهزارساله تا ایرانِ متمدنِ امروز، روح ایران زنده و استوار مانده است.
با افتخار به لسآنجلس آمدیم، با جوانمردی رقابت کردیم و با سربلندی این شهر را ترک میکنیم.
لسآنجلس، از مهماننوازی تو سپاسگزاریم.
از همه ایرانیانی که در این ۱۸۰ دقیقه با تمام قلب، صدا و وجود خود برای ایران ایستادند، سپاسگزاریم.
آرزومند صلح، احترام و دوستی میان همه ملتهای جهان هستیم.