صحبت‌های گارسیا بعد از تساوی بلژیک مقابل ایران

خبرآنلاین دوشنبه 01 تیر 1405 - 02:26
گارسیا با وجود عملکرد بد شاگردانش مقابل ایران در جام جهانی اعلام کرد نمی خواهد بازیکنانش را سرزنش کند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ رودی گارسیا پس از تساوی بدون گل شاگردانش مقابل ایران در گروه G جام جهانی 2026 گفت: انتقاد زیادی از بازیکنانم ندارم، جز اینکه ما در این دیدار دقت لازم را نداشتیم و در گلزنی ناموفق بودیم. در بازی‌مان عمق کافی نداشتیم. فاقد کارایی لازم بودیم.

وی افزود: انتظار چنین دیداری را داشتم که در آن بیش از 70 درصد مالکیت توپ را داریم، زیاد سانتر می‌کنیم، زیاد شوت می‌زنیم و ... . فراموش نکنید که 30 دقیقه  10 نفره بازی کردیم. به سختی می‌توانم بازیکنانم را مورد سرزنش قرار دهم و فقط می‌توانم بگویم که به اندازه کافی کارآمد نبودیم.

سرمربی تیم ملی فوتبال بلژیک که حالا باید تیمش را برای بازی روز شنبه با نیوزیلند در دور پایانی مرحله گروهی آماده کند، اظهار داشت: به نظرم داور در کارت‌های زرد کمی ملایم‌تر عمل کرد، اما به خاطر او نبود که ما برنده نشدیم. آنچه حالا مهم است، آماده شدن خوب و استراحت خوب برای بازی با نیوزیلند است. به تیمم اعتماد دارم.

251 251

منبع خبر "خبرآنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.