بیرانوند: می‌توانستیم بلژیک را شکست دهیم/ امیدوارم صعود کنیم

خبرگزاری میزان دوشنبه 01 تیر 1405 - 01:35
دروازه‌بان تیم ملی فوتبال ایران ابراز امیدواری کرد که بتوانند از گروه صعود کنند.
خبرگزاری میزان -

علیرضا بیرانوند پس از تساوی بدون گل تیم ملی فوتبال ایران برابر بلژیک در دومین بازی گروه G جام جهانی و انتخابش به عنوان بهترین بازیکن زمین اظهار داشت: به بچه ها و کادر فنی خسته نباشید می‌گویم. بازی خیلی سنگین بود و دست تک تک تماشاگران و همه ایرانی‌ها که ما را حمایت کردند می‌بوسم چون همه داخل ورزشگاه نام ایران را صدا می‌زدند.

وی ادامه داد: بلژیک یکی از تیم‌های قدرتمند دنیاست و بازی بسیار سختی بود؛ آن ها پس از ۱۰ نفره شدن عقب نشستند و دنبال توپ گیری و ضد حمله بودند و اگر تمرکز بیشتری داشتیم می‌توانستیم پیروز شویم.

دروازه‌بان تیم ملی فوتبال ایران با اشاره به اینکه بلژیک قبل از ۱۰ نفره شدن فشار بسیار زیادی را به تیم ملی وارد کرد، گفت: در این بازی بازیکنان با قلبشان بازی کردند و برای همه ایرانیان داخل و بیرون ورزشگاه به میدان رفتند.

بیرانوند افزود: خداراشکر می کنم که امروز عملکرد خوبی داشتم و همه دروازه‌بان‌های تیم ملی خوب هستند. هنوز چیزی برای ما تمام نشده و کار ما در بازی آخر سخت تر شده است و باید با تمرکز بیشتر مقابل مصر بتوانیم صعود کنیم.

انتهای پیام/

منبع خبر "خبرگزاری میزان" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.