چراغ سبز بازیکن تیم اماراتی به پرسپولیس

خبرورزشی شنبه 30 خرداد 1405 - 12:34
مبین دهقان، هافبک الوحده امارات از مذاکره خود با باشگاه پرسپولیس خبر داد.

مبین دهقان در خصوص وضعیتش برای فصل آینده گفت: تحت قرارداد باشگاه الوحده امارات هستم و چند پیشنهاد از ایران و چند کشور اروپایی دارم.

وی در خصوص اینکه آیا احتمال جدایی‌اش از الوحده وجود دارد تأکید کرد: هنوز چیزی مشخص نیست و طبیعتاً دوست دارم در تیمی باشم که بهترین شرایط ممکن را داشته باشد. معمولاً بازیکن دوست ندارد از لحاظ مسائل مالی و امکانات درگیری ذهنی داشته باشد و از این لحاظ حضور در فوتبال امارات می‌تواند برای هر بازیکنی امتیازهای مثبتی داشته باشد. با این حال هنوز چیزی مشخص نیست.

 هافبک الوحده امارات در مورد اینکه گفته می‌شود باشگاه پرسپولیس با او مذاکره کرده است، اظهار داشت: بله، باشگاه پرسپولیس با من مذاکره کرده است. بازی در این تیم برای هر بازیکنی جذاب است، چون پرسپولیس تیم بزرگی در فوتبال به شمار می‌رود و این فرصت برای بازیکن فراهم است تا در این تیم بیشتر دیده شود و خودش را نشان دهد. بازی در ایران هم فاکتورهای مثبت خودش را دارد و می‌توانم در کشور خودم پیش خانواده باشم.

دهقان خاطرنشان کرد: دو سال دیگر از قراردادم با الوحده مانده و فردا به امارات می‌روم و تیم هم قرار است برای اردو راهی آلمان شود. فعلا در تمرینات الوحده حضور خواهم داشت و جدایی من منوط به این است که باشگاه رضایت بدهد. ماندن در الوحده یکی از گزینه‌های من است و در مجموع باید ببینم شرایط چگونه رقم خواهد خورد.

بیشتر بخوانید: اوسمار ویرا: در پرسپولیس بمانم ۴۰-۵۰ درصد تیم تغییر می‌کند/ هواداران باید بدانند، هستم، تا روزی که باشگاه بگوید نمی‌خواهمت!

منبع خبر "خبرورزشی" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.